mandag, februar 05, 2007

Stive Legger

Jeg er stiv i leggene!
Vet at dette er temmelig uintressant, men vil likevell informere dere om at dette faktisk er tilfellet. Hva det kommer av er jeg ikke sikker på. Jeg får det hvertfall hver gang jeg har jogga eller løpt. Nå er det ekstremt!
Er det noen som kan løse opp knuter i legger er jeg her... ikke vent med å ta kontakt...

Bekymrer meg litt for hvordan det vil gå om jeg er sånn når jeg skal stå på snowboard i hele vinterferien....men nå må jeg ikke ta sorgene på forskudd!
...Det er mandag og jeg er ved godt mot

Jeg så Torpedo, den nye serien som det var premiære på i går. Jeg likte den ikke! Jeg syns at det er sykt og provoserende at en mann setter jobb og penger foran familien.

Min mann skal være en familie mann... det er et kriterie.

12 kommentarer:

Runa sa...

Hei, lille solstråle!:)

Har stive leggar òg, sjøl om eg ikkje har bevegd meg ein centimeter. trur det kan ha ein sammenheng, men har ikkje heilt funne ut av det endå..

familiemann eller ingen mann! eller billy crudup.

Karoline sa...

Jeg skal ha en brannmann

Synøve sa...

Vi kan ha en masjekveld for folk med stive legger:)

"familiemann eller ingen mann"... bra sagt... skal det være så skal det være:)

En brannmann faktisk... ikke værst!
En brann mann kan jo også være en familie mann da.... det er masse som går under det begrepet... mener nå hvertfall jeg:)

Anonym sa...

Ville du ha masekveld eller massasjekveld? Man får ofte stive legger om man maser for mye vettu.. det er selve opphavet!

Synøve sa...

mase kveld er jo fint det og... Ikke noe problem med visse personer til stedet:):P:D

Anonym sa...

Skjønner ikke hva du snakker om!

Synøve sa...

Nei... sånn er det...
vi kan jo ta oss en kveld snart og så kan jeg forklare/demonstrere

Anonym sa...

YES! Det jeg liker med deg er at du forstår meg så godt :)

Synøve sa...

kan ta hint vettu... bare de ikke er for innviklet;)

Anonym sa...

ja, vet! ..men "bare ikke for innviklet" er en viktig stikksetning her..

Synøve sa...

...kremt... "vinden blåser fra sør" "treet står på østsiden"...
Til mitt forsvar...altså... jeg vil påstå at det er en viss forskjell på å ta hint og å tyde tanker ut i fra usammenhengende settninger!

Anonym sa...

Der datt eg ut :D