lørdag, mars 03, 2007

Her er noe bilder fra vinterparadiset som jeg har fått lov til å oppleve for andre gang i mitt liv...og det blir neppe den siste gangen...
så lenge det ikke kommer en ekstrem global oppvarming som hindrer snøen i å komme!






digg med masse løssnø! Det kom neste en halv meter den ene natten:)





Miriam kjedet seg litt i bakken, siden hun hadde fått den vanen å flise fra oss andre. Dette endte med en hel rekke selvdiggebilder:)










ooo... miriam hopper...









Jeg er sikker på at jeg har verdens kuuuleste pappa!!! i en alder av 47 setter han utfor på snowboard... og tro det eller ei..han mestrer det ganske bra.



Ruben på toppen av de mektige strandafjellene.







Noen av hjerteknuserne....er det mulig å bli så søt?!




Ja dette var noen få bilder av de mange som ble tatt!
Håper jeg har klart å overbevise alle om hvor fint det er der oppe og at alle i fremtiden vil ta seg en tur opp.
DEt som ikke bildene viser er jo disse heller smertefulle opplevelsene man har oppover heisene når man kjenner det brenner i utrente snowboard muskler, og nedover bakkene når hvertfall jeg stadig vekk må ta en pause for å forsikre meg om at beina fortsatt er der!
men sånn skal man vel ikke snakke om. la oss glemme det vonde og sitte igjen med de gode minnene


Forresten... På turen fikk jeg og miriam høre mer enn 5 ganger(kanksje like mange ganger jeg får spørsmål om dialekten min...nei den var litt droy!)... at vi var så like... noen av ungene lurte til og med på hvorfor ikke vi var tvillinger...og i starten så de ikke forskjell på oss
Jeg spørr meg selv hvordan går det ann? Vi er faktisk ikke så like...jeg lover deg!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

hehe. Bra du hat hatt en fin ferie! Stranda er kjempefint! Skikkelig luftig!
Hehe...Bra du har funne ut kor Gursken er, og korfor eg har fått det. Du kunne bare spurt meg før, viss du lurte på det..hehe

Synøve sa...

Tenkte at det bare var noe sånt internt eller at det var fordi du bare lignet en agurk;)
Men da har altså fått oppklart det!