onsdag, mars 14, 2007

Tjekt å være med Tjartan i Tjekkia!




Denne posten er Spessielt beregnet på Sofie for å kunne uttrykke hvor mye jeg savner henne!(for det gjør jeg...sitter med gråten i halsen og strever med å holde tilbake tårene!)



(Bildet er tatt på ett av hotellrommene vi sov på i tjekkia. Det var mens Kariann(læreren vi var nødt til å dele rommet med, ikke fordi vi hadde gjort noe galt men siden vi var yndlingselevene) sto ute på balkongen og pratet med kjartan(mannen hennes) :) hehe.... uforglemmelig)
Jeg unner alle å ha en venn som sofie!!! En som man kan være helt avslappet med, være seg selv, snakke med om alt... Det er sånne venner man ikke finner overalt!
Har funnet ut at som venn av sofie er dette et faktum:
  • Jeg har alltid en å være med hvis jeg er hjemme(bønes) og finner ut at jeg kjeder meg
  • Jeg har en å sitte over telefonen og spise frokost med (de telefonsamtalene går som regel over en time...godt det finnes IP-tlf!)
  • Jeg har en å sende umenneslkelige lange mailer til
  • En å dra på sykkel tur med
  • En å spise MASSE lidel tyggis med...(er det 20 rekorden er? vi må få til en hel pakke en gang!(dvs 100 tyggiser)=)
  • "Alt" jeg kan av fotball kan jeg takket være sofie som ustanselig drar meg med på alle slags mulige fotballbaner. Tjempe Tjekt(å være med tjartan i tjekkia)!
  • jeg har for alltid en bestevenn...og det er ikke en selvfølge.

Gud jeg takker deg for at jeg har en venn som Sofie!

Usansynelig gla i deg Sofie!Stoooor klem!!!

10 kommentarer:

Marie sa...

Det e no en av de søteste bloggene eg har lest! Norvegia-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja-ja! ;)

Synøve sa...

:D

Cecilie sa...

du er fint å ha en venn. Du er heldig. Ikke at eg ikke har det, men du er heldig.
Stå på!<3
vi kan gå tur vi òg:)

Cecilie sa...

*det er fint å ha en venn...
hehe..nå trodde du at du hadde fått enda en gøy kommentar,men neida:P

Jon sa...

Så sjøønt.

Fred.(sinnsykt enkelt å skrive)
Jon.

Anonym sa...

Hei<3 ååå...takk! Jeg er den heldige Sofie!! <3I love you, Synøve<3 Jeg skulle ønske jeg hadde blog så jeg kunne skrive et like fint innlegg tilbake!!! du er bare så sinnsykt kul og jeg digger deg over alt på jord<3<3<3 Savner deg av HELE mitt hjerte! Jeg vil komme å besøke deg snart, så vi kan LE litt mer sammen..magemusklene mine er ganske slappe skjønner du:P hehe..du kan IKKE beskrives med ord..du er ALTFOR EXTREMT KONGEBRA!! I misser deg sååååååååååååååååååååååååååååååååååå mye!

ps: Hvis du leser dette og ikke kjenner synøve..så MÅ du bli kjent med henne! Går du glipp av Synøve, går du glipp av EN MEGET VIKTIG DEL AV LIVETS GODER! Synøve er en tvers gjennom GOD JENTE<3<3
I will ALWAYS LOVE YOU!! remember -> § <-

Synøve sa...

Magemusklene dine slappe....kunne jeg ikke tenke meg!
Men jeg er klar for besøk!!! det er hvertfall sikkert!!!
Kjempe Kjempe gla i deg!

I remember ----> § <----- :P
impossible to forget!
you are the best
(Alle andre som leser dette... ikke ta det personlig...men det er faktisk tilfelle!)

Sturla sa...

Sofie er kjempegrei! Og turen til Tsjekkia var gøy - glad jeg fikk være med!

Men én ting må jeg si, og det bør du være obs på, Synøve: Folk som Sofie (United-supportere) er sjelden til å stole på i det lange løp. Så du bør enten få henne til å heie på et annet lag, eller skaffe deg noen venner å ha i bakhånd!

Synøve sa...

Du var den som fikk meg til å heie på liverpool...men nå har nok hun fått meg til å bli united fan istedet....
Så da er vel heller ikke jeg til å stole på....jeg og hun er i samme båt, og det går fint å leve med det!

polenturen var konge..."sammen skal vi leve og sammen skal vi dø. Vi skal dele brød"

Anonym sa...

idemiaduarasy xaikalitag plodianieno [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] Gorarrielosep http://gussannghor.com Epibiavadia