søndag, juni 10, 2007

brun?

I dag morres så jeg meg i speilet... så så jeg at ryggen var mye bruere enn magen. Jeg tenkte jeg måtte gjøre noe med dette så jeg solte magen.

Når jeg så meg i speilet etter å ha dusjet av meg saltet litt senere... var situasjonen snudd. Magen var helt svidd og ryggen så bleik ut i forhold....
Det er gøy med skiller ...så lenge de kommer på de riktige stedene...

så i morgen må jeg:
sole ryggen igjen:P
jobbe litt med å få bort overflødige skiller.

Det høres ut som en plan...


En annen ting.. er det egentlig sunt å sole seg?

{short description of image}

+Dannelse av D-vitamin
+Velvære
+Solbrun
-Hudkreft
-Solbrenthet
-Svekking av immunsystemet
-Øyeskader
......
ROLIG NÅ....

13 kommentarer:

Ole Malvin sa...

E da so nøye, Jesus har lova å stelle i stand ein plass til oss.
Og då er alle, ikkje noko jag etter noko!

Ja, eg vurderer og studere teologi...

Synøve sa...

Ja det kan vel komme godt med hvis du skal bli predikant;)

mariaeleena sa...

haha, jeg synes du er fin brun både fremme og bak. :) hehe.. det er digg og sole seg. ye-eh! forresten er det ikke sunt og sole seg, det fører til rynker, kreft o.s.v. bare sånn at duvet det(ikke det at jeg skal snakke for høyt om det lissom, mn...)

meg sa...

Lær deg norsk, Olan, det er "vurderer å studera :p

Og ja, soling er negativt. Det er passiv hudkreftpåføring. Pluss slapt.

Cecilie sa...

du vi dør alle en gang. Kom lat oss sola oss..
Men nå istad såg eg bilde av ei, som eg visste eg hadde sett før, men ikke kor. Ho var liksom på bilde sammen med ei eg kjenner..Og eg lette lenge. Men til slutt så skjønte eg det. Eg har sett ho med deg. Sofie het ho. Morsomt da. Da lo eg litt.. Ikke noe mer spess enn det. Unasett må du ha en fin sommer!!!

Vibeke sa...

eg òg vil bli brun...

Cecilie sa...

punkt 1. vibeke.. møt sola ute

Synøve sa...

punkt2 . vibeke... ikke ha for masse klær på deg.:P

Vibeke sa...

jada jada! :P

Jon sa...

Soling er konge, ingen fare.

Jon.

Synøve sa...

jeg traff søstra di, jon. Fant ut at jeg hadde truffet henne en gang før jeg begynte på kongshaug...på en krik-tur til voss:)
kjempe morro:D
soling er bra ja:D ...jeg er for...
men alt med måte
ble litt skuffet da jeg kom hjem..
trodde jeg hadde blitt litt brun...men neida...jeg var jo albino i forhold til søstra mi. Så nå blir det vel masse soling på meg ja!

Britt Linn sa...

Yo!
Du Synøve du Synøve... Eg e fortsatt oppgitt over brunfargen din, og dt e fortsatt et mysterie for meg kordan du klarte det på så kort tid.

Men en ting vil eg si som ekssamboer, nær venn og med-internatvekker=P;
VISS DU IKKE TAR SOLKREM PÅ DG SNART, SÅ KOMMER EG TE SKOLEN OG TAR PÅ DEG SJØL!

(*kremt kremt*) Det kan vel også sies at "I Miss You"!!!! ÅÅåååå...eg savner min samboer!
(*snufs, hark, host*). Hæ? Ka sa du? En tåre? I mitt øye? Neida, dt va bare litt rusk...

Kooooz en som ikke henger unger ut av vinduet;-)

Synøve sa...

hmm... jeg har flasset veldig mye. kanskje du har rett.. jeg burde vell tatt på meg solkrem...

men er det ikke typisk? jeg flasset akkurat dagen før karina sitt bryllup...
leggene var helt hvite og jeg måtte skrubbe dem ordentlig for å få det vekk.

så nå er det ikke så mye brunfarge igjen... men den kommer vel tilbake;)