tirsdag, juli 10, 2007

Båttur


(her synges vanlige båtallsanger framført med dans.Hanna står på tuppen og jeg står med ryggen til...heldig med den:)


I dag var jeg og hanna (kusina mi) på båttur med farmor og farfar. Vi grillet pøleser med lomper som var våte og karbonader uten brød... men det var godt og særlig hanna spiste maten med stor iver..(siden hun ikke var sulten til frokost:)

Hanna skulle også gå gjennom klærne hun ikke hadde tatt med seg det året hun var utveksligsstudent i USA... altså 9 store søppelsekker med nesten bare kule klær. Hun beholdt veldig lite av det..siden hun hadde kjøpt så mye i Usa ...Så det blei litt klær som jeg måtte hjelpe henne med å bli kvitt..alltid like morro!
Vi jogget også i dag da. Fra konglungveien 149 og til spirabukta. ca 2 kilometer til sammen. vi stoppet ikke en eneste gang(selv ikke i den bratteste bakken på slutten som er så bratt at den nesten går 90 grader rett opp!!!(hvertfall føltes det sånn)) Nå som vi er ferdig med det kjennes det så utrolig sykt deilg ut! nå er vi sporty...;)

Ellers er karina og Lars lykkelig gift og de hadde verdens vakreste bryllup!!!!!!!

Jeg skal legge ut maaasse bilder senere når jeg har mamma sin mac og får lagt innpå bilder. imens kan dere bare glede dere. Karina hadde så syykt fin kjole!

Sol og sommer til dere alle:P

3 kommentarer:

Ole Malvin sa...

åhhhh! eg og vil gifta meg...

Synøve sa...

er du giftesjuk ole malvin?
hehe.. neida
det er jo fristende etter å ha vært i bryllup da! kan du vell tenke deg no mer romantsik enn å gifte deg?!!

Vibeke sa...

eg vil ha ein mann.. noken so melde seg?