torsdag, juli 12, 2007

Sykkeltur med farmor;)


(oops... dette var vist Einstein)


I dag har jeg vært på sykkeltur med farmor!
jeg bare sier det... med farmor!
ja det er utrolig, tatt i betraktning at hun er 75 år og at hun ikke har syklet på 8 år:)
kjempe morro

Hun ville først trille sykkelen helt bort til parkeringsplassen på spira(som ligger ca. 1 km unna) for å trene seg. Jeg fikk overtalt henne til å komme seg oppå før det da.
Etter det tok vi en lang sykkeltur og farmor var egentlig ganske flink. Ble noen stopp når det kom oppoverbakker, bratte nedoverbakker eller skarpe svinger ol.

Farmor har vært skikkelg overtrøtt i dag og ledd konstant! Hun har fortalt fra krigen, og andre ting. Hun sitter der og fniser og ler og forteller. Jeg kan jo ikke annet en å le... hun er jo så morsom.

Ellers gleder farmor seg til at Røkke skal flytte inn i luksusboligen sin(som er ferdig om 2 år). Da blir alle naboene bedt på rekefest;) (farmor eeeelsker kjendiser, rike personer og kongefamilien!)

Fant et bilde her av når jeg og hanna danser i farmor og farfar sin seng



Ganske uskyldige hva?

4 kommentarer:

Runa sa...

Du verdi, du har forandra deg ein liten smule. Kor gamle var deke?

Farmora di høyrest kjempeherlig ut!:)

Linda er kul sa...

Så farmora di er naboen til røkke liksom? Eller vet hun bare at det er rekefest? hehe. Morsomt med gamle mennesker.

m a r i i i i i sa...

eg drønte i natt at farfaren min sykla.. Lurer på om eg blei inspirert av posten din:P

Synøve sa...

Runa:
Var vel 14/15 år...en liten stund siden ja.
Farmora mi er den kuleste i hele verden!
Linda:
hun bor i samme strøk som han ...men det er jo ganske stort...så det er ikke sikkert hun blir invitert. Men han flytter ikke inn før om 2 år uansett... det tar jo litt tid å lage den luksus bolige hans. Farmor synes nå det er veldig bra at han flytter dit... for han skal lage en gangvei fra huset og til skolen så den lille duttedutten hans skal ha trygg skolevei.
Den gutter er sikkert bortskjemt!
Men da får hvertfall farmor trygge sykkelveier;)