fredag, september 14, 2007

Sommer går!

Jeg våkner opp å kjenner sola skinner
Det er så godt å føle varmen vinner
Jeg tar på meg non sommerklær
og løper ut i bare tær

Sommer kommer, sommer går. Sommer kommer hvert eneste år. x2

Sommer hvilket eventyr.
På tærne tar jeg pedekyr
Det er så fint å se gresset gro:)
og derfor synger vi i kor

Sommer kommer, sommer går. Sommer kommer hvert eneste år. x2

Og så begynner skolen igjen.
Og jeg får treffe hver eneste venn
Samfunnsfag og matte vi får
Jeg gleder meg til neste år!

Sommer kommer, sommer går. Sommer kommer hvert eneste år. x2

Prduksjonsår: 2006
Tekst/mel: Sandra Kolden, Vilde Hjertholm, Jenni Hjertholm, Miriam Solvang og Synøve Solvang
Instrumenter: Gitar og vokal

2 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

Ka skjer med oppdateringer på denne bloggen då?

Synøve sa...

:)
hmm...si det...
Har liksom ikke hatt tid.
Skal prøve å bli bedre. Må ha noe å skrive om...og så skjer det så lite for tida.(ok, dårlig unskyldning:)