fredag, november 30, 2007

Clementine

utsikt fra vinduet mitt... kongshaug med melis

I dag skal jeg introdusere dere for enda en nydelig og velsmakende person.

"oh my darling, oh my darling, oh my darling Clementine...osv" (en Amerikansk ville-vesten-balade, skrevet av en Montrose fyr i 1884. Legg merke til fin creciendo ..hm...creciendo....det går fra Engelsk til Italiensk, det vil jo ingen ende ta!)

Nå er det på tide å gå fra IFA til klementin...selv om det er vinter og halsen begynner å svi og nesen å renne, er det også veldig viktig med stemning!Min Engel, mitt lys... og en deilig mandarin!
Mitt råd.. Spis klementin! I morgen er det 1. desember og da skal det stå julemusikk ut av både vinduet og døra....( Cecilie og Britt Linn... si ifra(IFA) om veggene holder på å dette inn i rommet deres)

Hoy he bañarme en èl mar. Ha hecho frio!(sikkert feil...men,men. Og så slår jeg til med spansk...jeg er virkelig i ferd med å bli internasjonal...eller kanskje litt globalisert:P)

Som min godeste x-samboer Britt Linn ville sagt...
Jaujau....Me gloast
"ungar på kafè!"

Ingen kommentarer: