mandag, mars 09, 2009

Hjem, kjære kongshaug!

Jeg kjenner det er godt å komme tilbake. Hjem. Uansett hvor mye jeg kunne ønske vinterferien varte evig. På en måte tviholder jeg på senga som jeg har ligget så trofast i i hele ferien. Men på den annen side kjenner jeg at det skal bli godt å gjøre noe nå som kreftene så smått vender tilbake og tiltaksløsheten dabber av.

Hjemme på kongshaug ventet mine gode venner, klemmer og smil, og jeg fikk nok en gang møte den vakre døra mi på vei inn til rommet. Den er helt fantastisk og har jeg en dag dårlig selvbilde kan jeg bare gå ut å se på den, så blir jeg glad igjen! Nei det finnes ikke ord for lettelsen jeg følte da jeg kom inn på tunet, til tross for den tunge bagen. For et lite øyblikk var verden enkel og perfekt! Ingenting er som små gleder!

På senga mi ventet Russeklærne meg, som jeg nå har innviet. Alt passet perfekt! Jeg følte med en gang jeg hadde fått på meg klærne at russetiden vil bli en suksess!
Dette er meg om noen måneder! =) weee... det bli kjekt!

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Åh, det var gøy å prøve russeklena! Glede meg til mai:D
Eg har ikkje sagt hei til deg endå.. Ser deg vel på kveldsen:)

Synøve sa...

jepsipepsi :)

Mariapiakallevallevia sa...

Eg savna deg! Digg at du har komme tebage:) vakje heilt det samme uten deg. Glede meg te å ta førsteklassen!