onsdag, mars 11, 2009

@#"kxytdiug@^¨= sensurert

Jeg er heeelt borte for tida!
I dag i timen skulle jeg skrive navnet mitt på en sånn direksjonsting. Og jeg skrev det ned uten å tenke noe over det. Da jeg så ned på papiret så jeg til min forskrekkelse at jeg hadde skrevet Jesus istedet for Synøve. Og rett etterpå gjorde jeg nøyaktig det samme... men sånne ting er jo bare morsomme.

Noe som ikke er fullt så morsomt var at jeg liksom skulle slette en snarvei til skolemappen min på dataen. Og først etter at jeg hadde slettet den fra papirkurven oppdaget jeg at det var ikke snarveien, men den egentlige mappa. Jeg sliter. Der har jeg alle notatene mine for hele kongshaug og alle stilene og oppgaver jeg har gjort. Er det MULIG????!!!! 

Sveinung har så rett... jeg er helt fjern!!!!!!! :/


5 kommentarer:

Vibeke sa...

Den e LEI!

Synøve sa...

Ja det jo og en måte å si det på. Jeg klarer ikke helt å uttrykke hvor sint jeg er på meg selv! Kanskje jeg burde lage en sang om det!

Mariapiakallevallevia sa...

ååå, leit. Unnskyld at jeg sier det, men det var igår du skulle hatt den eksterne harddisken du sa du skulle kjøpe. Skjønner sinnsykt godt at du er sint. Hadde jeg også vært - bigtime. Men prøv å se det positive ved det: det er jo bare skolearbeid... eller?

Synøve sa...

mm.. sant... nå legger jeg virkelig alt bak meg. Nå blir jeg nødt til å rette bliket fram!

Britt Linn sa...

KJIIPT!!! Steikje Bananas!!!!
Men dn første delen va ustyrtelig morsom. Det va derfor dere lo som noen galninger i timen på torsdag...... ;-)