mandag, april 06, 2009

Fornøyd =)

Jeg har lenge hatt lyst til å designe min egen blogg. Men på blogspotten har jeg alldri funnet det rette stedet hvor jeg kan utfolde meg. Men i går fant jeg ut at man kan gå inn å redigere blogmalen. Det eneste problemet var at jeg ikke kunne lese de HTML kryptiske kodene. Men nå er det åpenbart en ny verden for meg. Etter å ha sittet å lest ut og inn på disse rare bokstavene og tegnene i noen timer begynte jeg å skjønne litt... Og dette er altså resultatet. Nye farger, nye bredder...

type="color" default="#6a9718" value="#6C82B5">

Det kan nok hende siden forandrer seg litt igjen. Fordi dette var veldig gøy og jeg vil lære mer! Kjekt å være litt nerd ;)

3 kommentarer:

Vegard Johan sa...

Hvis du ikke får det til som du vil kan denne siden vært bra å se på: http://www.w3schools.com/
og hvis du skal ha andre morsomme ting på siden din kan du bruke dette: http://widgetbox.com

Cheers:)

Runa sa...

Ey, det er tid for forandring for fleire! Artig, artig. Eg trur eg lar fint vere å rote meg bort i bokstavar og kodar og slikt, men omdesigning er kjekt! :D

Ruben sa...

Næmmen! Dette må jeg si. Du kvalifiserer nesten til å kjøpe ditt eget domene og legge inn egen blogg! (med litt hjelp fra meg selvfølgelig :)

btw ... kommentarfeltet er blått, så det går ikke ann å lese det som står der ... :D