torsdag, mai 07, 2009

Russepuss










Min natt besto av:
kl 02:00 Felles Vekking av 1. klasse: fanfare, hyl, sparking i dører, melodika, ropert og russefløyter.

kl. 03:00 Jentenes Vekking av 1. Klasse: vårofferet 2. sats, banking på døra i takt til musikken, hyl, skrik og fløyter

kl. 04:00 Guttenes vekking av 1. klasse: Black metal musikk, symbaler, banking på dørene,  fløyter og brøl.

kl. 05:00 Final vekking av 1. klasse: Black metal, symbaler, banking på dørene, fløyte, skrik, brøl.

Mellom dette satt vi nattevakt på internatet og sørget for ro og orden slik at folk fikk sovne til neste vekking ;)

Uten om dette så jeg også to filmer og kl. 06. 15 ringte vekkerklokka mi og sa at det var akkurat et døgn siden jeg sto opp. Min første ofisielle døgning. Så fikk jeg sove 1 time før det var opp på skolen til nyere historie, direksjon og FIRE timer norsk! 









(GENIALT bilde av Gunnar... zoom inn på ansiktsuttrykket hans!)


I friminuttet tok vi Gunnar, bant han til en flagstanga og dansa krigsdans rundt han:D





























Så med bare en timers søvn siste 1 1/2 døgnet sliter jeg med å holde øyelokkene åpne. Men jeg tenker jeg venter med å legge meg hvertfall til klokka er 20:00 !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gunnar, ja.

Han ser jo ut som ein legomann.

Vibeke sa...

Åh, det va gøy!:) Gunnar e kul!

Mariapiakallevallevia sa...

sinnsykt himla saiko drittgøy:D d må mi jør mer av:D