torsdag, februar 08, 2007

The Butterfly Effect

Nå sikter jeg ikke til filmen... filmen er noe drit uten grenser... spennende, men jeg liker ikke budskapet!sykt at noen kommer på å lage noe sånt!

jaja....det jeg egentlig ville skrive om var sommerfugl effekten sangtimene har på min hverdag.

Definisjonen på en god sangtime:
Grethe Inger skryter og sier at hun ser betydelig framgang. Hun sier jeg tar tingene hun sier jeg må fikse på fort og at jeg klarer å setter dem ut i praksis.

Definisjon på en god dag: En god sangtime!

Utrolig hvor lite som egentlig skal til før en hel dag er forandret. Det trenger egentlig bare være noen gode ord eller handlinger!
Men seff hjelper det litt på at det er et helt forbløffende fint vær ute i dag da! Dessuten skal jeg bade i dag:)...øøøø....*feil tanke å tenke nå*

Dagens oppfordring: Si/gjør noe godt for de som er rundt deg!

6 kommentarer:

Cecilie sa...

oj..er det mange i klassen deres som har blogg?..:)
ha en fin helg<3

Cecilie sa...

det er deilig å bare skrive om ingenting òg:)
trenger ikkje alltid å være fornuftig

Synøve sa...

det er noen som har... prøver å få samlet alle i linkene mine...hakke kommet så langt.
Det er godt fornuftide innlegg ikke er et kriterie....ellers ville det blitt stille her:)

Anonym sa...

Ja! Heilt einig. Mykje skryt frå Grete Inger løftar opp dagen noko so ekstremt=) Du har so mange kloke tankar at eg vert sjukeleg sjuk inni meg ... kanskje det er det som vert kalla misunning ... snakkast no med ein gong!

Synøve sa...

Start en blogg selv..så får du se hvor lett og godt det er å få ut litt tanker. Jeg syns hvertfall det er kjempe gøy!
Jeg har nesten lyst til å skrive et nytt innlegg hver dag... men da ville jeg ikke fått så mange komentarer og da er det ikke så gøy.
Men konge at du finner noe fornuftig i min frie tankemyldring:)

Synøve sa...

ps. husk å gi meg blogg adressen din hvis/når du starter!