lørdag, februar 10, 2007

En vakker vinterkveld

I dag gikk jeg til fyret
Jeg så hvor solen akkurat hadde gått ned
der den gav skyene en gulkant
og den slørete disen et rosa-orange skjær
jeg så de høye fjellene som var kledd i hvitt
jeg lengter etter å stå på snow board!

Jeg lurer på hvem sola skinner for nå
kanskje den er i kina?
Snart kommer den tilbake...
for bærta på værmeldingen spådde
at ingen skyer skulle skygge for den i morgen heller

Det eneste som skygger for den
er tanken på etnisk-gudstjeneste
matteprøve
og andaktframvisningen
men slike tanker må man ikke tenke uten at man er nødt

Jeg tror jeg ikke liker å framføre ting for mange folk/visse folk
fordi jeg vet 70% sikkert at det kommer til å gå rett i do.
(disse tallene er tatt ut i fra erfaring)

Dagens oppmuntring: nyt været mens det er å finne...vi går mot lysere tider:)

7 kommentarer:

Runa sa...

Kan garantere deg ein tur på the path of love under stjernene ganske snart! etnisken gjekk jo kjempebra, så du kan stryke den av lista over bekymringa;)

Synøve sa...

Ja det gikk jo faktisk bra... kanske det var en av de 30 %. Du var veldig flink til å synge og spille... My irish prinsess!
Gleder meg til kjærlighets tur med deg... eller det blir litt feil... det må bli no sånt som mor og datter talk...:);)

Sandra sa...

gikk du til fyret aleine?
jeg føler at vi har noe til felles der. veldig ofte når jeg går tur aleine, så treffer jeg ofte på deg som går tur aleine.
Kanskje vi skulle gått en tur sammen en dag? :)

Synøve sa...

Jaaa... så koselig...
Føler også at vi har noe felles der.
Blir så glad vær gang jeg ser andre som også går tur alene... det er jo egentlig sinnsykt digg!!
Gå på luftetur med tankene:)

Anonym sa...

Hehe :) Dette er kanskje en for dagensdagens?

"det er så deilig å gå tur aleine! Skal vi gå tur sammen?"

Synøve sa...

Det går fint ann å gå på tur sammen alene...!
man plugger bare musikk i ørene og så går man tur med en annen som også plugger musikk i ørene...og så går man og tenker hver for seg..
Være usosiale sammen:)

Men det høres jo litt motsigende ut...enig med det...
men egentlig er ikke det å gå tur sammen og det å gå tur med noen andre en motsettning!

Anonym sa...

Tog an :)