tirsdag, februar 13, 2007

Denne dagen eksisterer ikke!

Denne dagen er ikke ekte... det er rett og slett en dag som ikke eksisterer;

i dag voknet jeg og irriterte meg over at jeg hadde glemt å skru av vekker klokken på en lørdag...helt til jeg fant ut at det faktisk bare var tirsdag.(nedtur!)
Ute luktet det nyklippet gress,det var sol, jeg spiste kjeks med brunost på og det kom en varm vind og pustet meg i ansiktet...Det kjentes ut som sommer..men det er vinter(nedtur!)
bt.no påstår også at jeg bare er betatt og ikke forleska.. noe jeg finner lite troverdig...(men om det er sant er det vel opptur?!)

Det er ingenting av ytre lukter og indre følelser som tilsier at dette er tirsdag den 13. februar!
Kanskje etter at denne dagen har gått vil den bare stå igjen som et svart hull i hukommelsen min?!

2 kommentarer:

m a r i i i i i sa...

Koselig blogg du har!

Synøve sa...

TAkker og bukker...:)