onsdag, februar 14, 2007

Meg, ekkoet og dårlige tårer

Før gråt jeg aldri...
Jeg trodde jeg var følelsesløs og hard. Derfor blei jeg glad da jeg en gang begynte å gråte fordi en av venninnene mine hadde det vanskelig. Det er godt å gråte i medlidenhet med andre!
I dag felte jeg en tåre bare fordi jeg syntes synd på meg selv. Selvmedlidenhet heter det vel på "fint". Det er ikke godt å gråte fordi man synes synd på seg selv... det er dårlige tårer!

Jeg har lyst til å slå noen, men jeg tør ikke. Foreldrene mine har oppdratt meg for godt til at jeg kan tillate meg noe slikt. (jeg gir bare handiclap;)
Jeg er en ond person...
I utgangspunktet er jeg ikke voldlig (selv om det kan ta av noen ganger når jeg leke sloss med søsteren min:)... Jeg bruker andre metoder. Jeg vil heller dra folk ned i dalen med meg. jeg har lyst til å gjøre en person lei seg, lire av meg en frekk eller sårende kommentar...bare for å vite at jeg ikke er alene. Bare for at de ikke skal more seg uten meg... Men her er jeg nede i dalen alene...meg og ekkoet

Ikke si det...Jeg tenker for mye... jeg vet...dessuten lurer jeg på hva jeg skal bli når jeg bli stor
Dagens oppmuntring: ....ja... det må vel bli noe sånt som ....let etter de lyse sidene... de kan gjemme seg godt
Dagens bursdagsbarn...rettelse dame: Karoline...GRATULERER:D

6 kommentarer:

Karoline sa...

Takk søte snille, Synøve. Jeg synes og synd i deg, du ble jo bare betatt på testen stakkar. Men hvis det hjelper, kan jeg godt være lei meg sammen med deg en dag, bare ikke i kveld. Min bursdag. Hurra for meg. Trist. Men - er det en date eller?

PS: Jeg beundrer evnen din til å oppdatere ofte og godt. SUPERGLAD I DEG, you desere a handyclap :)

Karoline sa...

Og forresten - jeg har og et gråteproblem.. Klarer ikke bli helt rørt til tårer, og det plager meg en smule når jeg får så mye fint på dagen min. Hmm, kjenner jeg blir litt trist nå jeg. Natta

Synøve sa...

Det ække synd på meg!
Jeg vil ikke være lei meg så vi kan heller ta en være glad sammen... men hvis jeg har behov for å være lei meg en dag skal jeg si ifra;)
Var det kjekt på date i går?:)
Godt at det ikke bare er jeg som er "følelses løs"
Men negative ting føler jeg alltid at jeg er den eneste i hele verden!

Ruben sa...

Du og jeg er visst ganske like ... :)

Synøve sa...

Så det er deg jeg har det fra!!

Anonym sa...

Oida...
Tror ikke du har godt av internat liv.. =P
De triste postene.

Men du er kjempe flink og skrive=) Kunne jeg også hadde den evnen. (sukk).

Jeg har et STORT gråte problem.. Resultate på prøve eksamen i Samfunnsfag..snufs.. jobber sikkert 25 timer med det =S.. JAJA..

GRATULERER MED DAGEN:D:D:D
Jeg er kjempe gla ideg og vil ALLTID være det..!

stoooor klem fra lille søs