torsdag, februar 15, 2007

Min positive liste

Jeg har sett at i det siste har jeg skrevet litt for mange negative poster.
Og siden det har blitt så populært å lage lister tenkte jeg at jeg skulle skrive en liste over hva jeg liker!(det er vell Erlend Loe som er den store trendsetteren som vi kan takke for at denne formidlingsmetoden har blitt så utbredt)
..kremt..altså...jeg liker:
- framføringer som går bra
- oppmuntringer
- mac(og hvis det skal være pc må de være raskere enn de som er her på skolen!)
- høre på folk som er flink til å synge
- å være med glade personer
- sol og fint vær
- gå på tur
- tenke
- dagdrømme
- sprøe og orginale personer
- når jeg er ferdig med den ukentlige badinga
- sitte i badstu
- gode parfymer
- nyvasket hår
- sniffe nyvasket sengetøy/hånklær/klær
- kunne ligge våken i sengen om morgenen uten å måtte stå opp
- helg
- at folk gifter seg
- romantiske filmer med lykkelig slutt
- disney
- å få målbundet motparten i en diskusjon
- å bli massert av folk som kan massere
- få ros fra lærere
- få gode karakterer
- få kommentarer på bloggen:)
- skrive blog
- søndagsfrokost
- pizza
- stekt pølse (ja faktisk... jeg går jo bare i første)
- å oppdage at jeg ikke er den eneste i verden som er i visse situasjoner (Runa er en go person å snakke med)
- gode nyheter
- tenke...(bruker her virkemiddelet gjentakelse)
- stjerner
- være poetisk
- Sofie!!!!!!!

Jah nå får jeg vel stoppe... kunne skrevet masse mer...men da blir det kanskje litt kjedelig å lese alt. Ha en fin dag:)

6 kommentarer:

Runa sa...

Eg liker:

DEG!

Du e ei herlig jente:) du mangla slettes ikkje kreativitet!!

Anonym sa...

Jeg elsker deg Synøve!

Synøve sa...

....*rørt*
kremt...
....
Renate...nå kom jeg på en drøm som jeg hadde for en stund siden.
Jeg drømte at jeg kom ut av døra hjemme og der forran kaninburet lå du død!...og da falt jeg sammen og gråt og så våknet jeg og da gråt jeg på ekte...
var ikke meningen å drømme så stykt om deg... men da skjønte jeg hvor glad jeg egentlig er i deg...og hvor mye du betyr for meg:):D
Renate, jeg elsker deg og!
Gleder meg til du og Ruben kommer ut på besøk :D:D

Anonym sa...

foran kaninburet faktisk.. Snublet i trappa ellernoe da kanskje? Du e vel ei fin ei! hehe :)
Nå fikk jeg ENDA mindre lyst å flytte!! ..men - begynner å glede meg til du skal henge sammen med meg i den nye leiligheten da.. :D
Æ å han Rubaluba kommer på torsdag!!! Det blir stas!

Hiv O´Hoi

Anonym sa...

ååå..takk=) jeg er med i din positive liste..hehe! *stolt* jeg er megasuperkjempekongedronninggladideg!<3 klem fra din bestis..->sofie!!!

Synøve sa...

mega optimalt ultra gedigent gla i deg å...
Takk for gavene!!!
Jeg leste boka..skjønte ikke så masse men litt.. når jeg blir go i spansk skal jeg lese den for deg:P
Håper du kan komme ut en tur til helgen!