lørdag, mars 03, 2007

Drømmer om Mac!




Denne dataen bråker..
Det høres ut som et fly som skal til å ta av.(her må jeg vel få med at jeg bare har tatt fly en gang fram og tilbake til danmark. dette var vel for ca 6 år siden, så jeg har ikke klart for meg hvordan dette høres ut)
...men putselig fant jeg ut en finurlig ting...
hvis man gir den et spark i siden holder den kjeft i minst 2 sek, og det tar faktisk en liten stund før den når dette "fly" intense bråket igjen(mer nøyaktig ca 10 sek).
Den kan forresten også sammenlignes med pappa's blandemaskin

Jeg ønsker meg macbook!
Ingenting funker på denne dataen!
PC er noe drit!
MSNen funker ikke...
Jeg tror jeg har blitt avhengig...
Lurer på hva de gjorde i gamledager.

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Jeg har mac, og det er gøy:) Anbefales!

Synøve sa...

mhm... det er gøy og det funker!
Dessuten får jeg "bank" av broren min om jeg kjøper meg pc!

Anonym sa...

Pøh.......jeg har hatt PC i 11 år nå.....funker som ei kule! Det er brukerne det er noe galt med.....hehe

Christoffer Osland sa...

Raggis: Even if millions of people say a silly thing, it still is a silly thing...

Jeg har ikke tenkt på virus siden 99', 8 år siden. :-D
Lenge leve Apple Macintosh.

Ruben sa...

PC funker greit. Mac overgår dine villeste fantasier!

Nevn en ting du kan gjøre med en PC som f.eks en MacBook Pro ikke kan :)

... ja, og da mener jeg bortsett fra å kræsje og få virus og sånt.