onsdag, mars 07, 2007

VÅR


I dag våknet jeg og merket at det var lyst ute. Jeg er enda ikke vant med det. Det er som en aha opplevelse som kommer hver morgen. Hva er dette lyset og hvor kommer denne vidundelige fuglesangen fra?....Vår!
Klare vårtrekk. Åh, Som jeg gleder meg til det blir varmere. når jeg kan gå ut å stå på henda i gresset og dette over uten å bli våt. Bestemme meg for at jeg vil ta en liten svømmetur. Ligge å sole meg. Kjenne vinden ruske i håret, men selv om være varm. Løpe barbeint!

I går la jeg meg veldig tidlig. kl 11 sov jeg som en stein.(kan ha noe med at natten før der la jeg meg ikke før halv 3....) jeg hadde til og med fått gjort engelsk leksa. det er godt å føle det er noe her i verden jeg gjør riktig. det er ikke ofte jeg får den følelesen.

Jeg er er lei uten grunn......men
Vi er halvveis uka...snart helg...og jeg har det jo egentlig bra!

Always look at the bright side of life!

3 kommentarer:

Sandra sa...

livet blir alltid bedre om våren.
:)

Karoline sa...

Vår er begynnelsen på noe godt :) Jeg digger deg Synøve, du er den mest sexy jenta på skolen ;) Grr, klem fra rom 046

Synøve sa...

grr...gurgle...takk takk...(kanke si meg helt enig da men)

... digg med massasje i går?
Jeg digger digger digger deg(digger deg, digger, digger deg) for du er så søt og snill og grei.

klem fra rom 043