torsdag, april 26, 2007

Norsk og 32

Jeg syns at norsken skulle vært et fag hvor man kan utfolde sine krative sider og ikke bli satt i bås.
Ja, til historie, eventy, novelle...ol.
Nei, til artikkel og analysering!
Forresten så er jeg også for slække timer med høytlesning fra en bok:)

Dett er innlegg nummer trettitoooooooo (32)
Det er sikkert ikke så mange som skjønner humoren i dette tallet... Men 32 er et bra tall... og det har en spessiell plass i min oppvekst. La oss ta vare på gamle gode minner.
mimre mimre
Lenge leve trettitoooooo!!!!<3

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Svintung! :D

Anonym sa...

forresten, jeg bruker uttrykket 'Lepsøy City' først! *geiper og oppfører seg som en fjerdeklassing* HÆRMEGÅÅÅS!

Synøve sa...

åja... det var deg jeg hadde det fra...:)
jeg viste jeg hadde hørte ett eller annet sted...
kan skifte på det.. vil jo ikke akkurat kopiere deg..må finne på no orginalt:P

Ole Malvin sa...

leser svintung andre enn raggis sine bloggar?

Synøve sa...

tror du må spørre han om du vil ha svar på det:)

Marie sa...

Elisabeth med brunt langt går, likle gammal som meg, jente, og heter moss Bore til etternavn?

Synøve sa...

jaa...:)
så gøy med fellesbekjente:)

Ole Malvin sa...

gratulera!

Sandra sa...

jeg har et dårlig forhold til tallet 32. bare spør vegard og christian.