mandag, april 09, 2007

Crazy Solvang

Påskens mest crazy opplevelse:
Mine to kjære småsøstre satt i baksetene...de hadde så lyst til å høre på musikk i høytalerne..noe ingen av oss andre ville. Siden dette stred mot deres vilje, demonstrerte de. Dette gjorde de ved å ta på hver sin ipod...med hver sin musikk... å skrike til sangen de hørte på(det var vell fjortis popp det gikk i).
Ved siden av meg satt storesøsteren min og prøvde å¨lese bok....noe som var vanskelig... etter å ha lest den samme stningen utallige ganger fant hun ut at for å få med seg no måtte hun lese høyt...
Forran satt mamma og pappa og prøvde å føre en samtale over alt bråket...
I midten satt jeg ..jeg prøvde selv å høre på musikk...og hadde det ganske høyt for å overdøvealle, noesom var plenti umulig, så alt blei bare til et sammensuriumoppi hodet...
Her ville vell en hver normal person klikket i litt forsiktig vinkel...men er jeg normal...tydlig vis ikke
Jeg fant meg selv i sterk latterkrampe over den meget sære familien min...Midt oppi alt takket jeg Gud for at jeg hadde verdens kuleste og sprøeste familie!(Jeg har funnet ut atjeg har sittet med dem i bil i minst 24 timer i løpet avpåske...erdet rart jeg blir rar?!)

8 kommentarer:

Ruben sa...

Du er så normal atte... NOT!


Takk for en koselig ferie da! Jeg kommer hjem til frokost i morgen og kjøper med litt ferskt brød på veien. Håper du er våken til kl 9 :)

Ole Malvin sa...

haha! denne posten fekk meg til å kosa meg/le !

Unknown sa...

Har merka atte når du leser til naturfagprøve på kjøkkennet har du og en tendens til å sike ned over kommoden og bli liggende der og (sovne der).. det er et litt koselig egentli=P Ellers så må du kjøpe deg koss ørepropper med isolasjon til ipod eller mp3 eller hva du nå har.. for da hører du ikke en drit om så noen står inntil øret ditt;)

Synøve sa...

Ruben: NAM... det kan være jeg er våken...vi får se.
Kristian:Jeg har Ipod(vesentlig moment!)
Jeg hadde det på så høyt at jeg holdt på å sprenge trommehinnene...det nytter ikke! ikke med dem..jeg looover deg!!!

Anonym sa...

Hahaha.. det var morsomt.. Tror jeg sang en fæl sang av Westlife. "then you locking like that".. (elr no)

Hvem var det sin ide det der med å gjemme håret etter frisør timen vår?

en beskjelese fra meg:P jeg var med på rampestreken på søndags skolen:D hoho..det var morsomt dagen etter.

Synøve sa...

Jeg tror det var jeg som kom opp med en geniale idèen å gjemme håret...men husker ikke helt:)

Du husker den rampestreken ja...sånne ting fester seg til minne...

Anonym sa...

hehe ja. og når dere prøvde og overtale meg til å klatre opp på levende ord taket i høstferien når hanna var der:P huhu...jaja..du er en flink blogger du!!

håper dere vinner norvegia=) vis ikke kommer jeg ut, så blir jo litt trøst da:Phoho

Synøve sa...

Det kan jeg ikke huske...men du var alltid offeret ja... moahaha

Da håper jeg vi ikke vinner:D