lørdag, mars 31, 2007

Stabil?

Jeg har alltid sett på meg selv som en sterk og stabil person...men i dag kom jeg til å sette spørsmålstegn ved denne ugjennomtenkte og kanskje selvlagde personligheten. I dag skal jeg skjekke om jeg er en stabil person....

  • Jeg var hos øyelegen i dag. Han sa at øynene mine var stabile og det viste akkurat likt resultat som for 1 år siden.
  • Når jeg står på henda har jeg ikke så god stabilitet i magen og ryggen så jeg klarer ikke å stå så lenge.
  • Humøret mitt er vel kanksje det minst stabile ved meg!
  • Vekten min er ikke stabil...kan kanskje sammenlignes med en berg-og dalbane som alltid holder seg i høyden.
  • Karakterene mine er ikke stabile..de går som regel nedover og en skjelden gang oppover.
  • Høyden min er stabil. (hva den er, vet jeg ikke sikkert da:)noe rundt 1.70 går jeg ut i fra)
  • Hvis jeg ikke varmer opp er det ofte jeg føler at ikke stemmen min er helt stabil og til å stole på.
  • Jeg ser på meg selv som en stabil venn. Det er i hvertfall en verdi i livet jeg prøver å legge stor vekt!
  • Troen min er stabil. Jeg er overbevist om at Gud fins... selv om jeg noen ganger kan tvile...:)
  • Om jeg hadde ligget på et sykehus, hadde tilstanden min vært stabil.
  • Når det gjelder fristelser (som godteri) er jeg ikke så stabil.

ergo...6 av 11 ting ved meg er ustabile...

hmm... Jeg tror det er avslappende å være med stabile personer. Jeg har nok å jobbe med for å gjøre meg selv til en bedre person. Jeg tror også selvinsikt er viktig....Tenke tenke knake knake...tank om jeg kunne klart å stoppet å tenke bare en liten stund! Det hadde vært digg!

What ever!...Nå er det ferie og fri. Jeg har køpt høyhelte finsko til ballet..tror jeg trenger å trene meg litt på å bruke dem. Hvis det er noen som har god erfaring ...call me:) Jeg har alltid lagt mer vekt på at de skal være behagelig å gå med. Men nå skal jeg gi "lide forskjønnheten" -skoene en sjanse.
Sitter også her å tenker på millitæret...har akkurat fått "melding om innrullering"....hmm..hadde vært litt gøy ... men trokke jeg er typen til å gå ut i krig hvis dette faktisk hadde blitt tilfellet...hva sier dere?


GOD PÅSKE:)

14 kommentarer:

Ole Malvin sa...

trur da e positivt at du har både stabile og ustabile sider ved deg.

og ja, eg e gutt og kan lett finna på å vera feig og pysete... men Endre har hellt mjølk i håret på meg utan at eg lyfte ein fing! (trur eg, Ole Morten kan bevisa at eg ikkje gjekk til angrep pga mjølko...) so eg trur eg ska takla litt nugattiknekkebrød i fjeset...


lukke til med finskona

Singel Club Girls Version sa...

hehe..du er velkommen til å "joine" Norene på kurs hos meg! Norene har kjøpt seg noen sko med helt sinsyke heler, å Norene går som en mann! Det e en stygg kombinasjon...
-Stine Sofie-

Synøve sa...

Ole M:
Fint du er av den avbalanserte typen ole malvin:)Kanskje jeg kan ha sirup på istdet uten å risikere å bli slått ned:)

Stine:
Skal dere seriøst ha sånt kurs?! Jeg er sååå med!!!!

Jon sa...

Ja ja. Ikke alle er perfekte heller.

Jon.

Runa sa...

du er ein meget god venn og ei gjennomført herlig tjei! det held for meg :)

ooooh! oh my gosh, deke e i besittelse av det herligaste kjøretøyet i heile solsystemet!

Jon sa...

Sjekk forresten bloggen til Torstein Mongstad.

http://basshjornet.blogspot.com/

Ole Malvin sa...

ja, kan sikkert prøva med sirup på... huff og grøss og sånt, eg glede meg til å koma tilbake til Kongen no...

Ingvild sa...

Jeg har også kjøpt meg nye finsko til ballet i dag. De er hvite! Jeg er under opplæring, men tar det som privatist;) HVordan ser dine ut?

God påske<3

Birthe sa...

hehe.. du er en skikkelig kriger synøve;) eg syns du e stabil nok, vil i alle fall påstå at eg gir deg sterk konkuranse i å være ustabil... bare spørr kem som helst!

Synøve sa...

Takk takk Runa:) Nå har jeg tilbrakt sinnsykt mange timer iden bilen.... jeg er gla de setene har en viss komfortgrad(hvis det går ann å si det sånn:)

Gleder meg vilt til å se folket igjen!!!

Anonym sa...

Arti,,
:)

Anonym sa...

Tikken! Les regler på siden min.. Så kan du få fortelle litt til.. :)

Anonym sa...

syntes du var flink å gå med de skoa synøve..:p
så hvertfall morsomt ut:P og skjarmerende der du vakla bortover

Synøve sa...

Pass deg miriam!...du vet jeg er stor og sterk og kommer å banker deg hvis ikke du er snill:)
... bare vent... litt flere ball og jeg går som en dronning på de høye sylfideskoene