tirsdag, mars 27, 2007

Hvordan mate Birthe?

Birthe synes ikke skive er så godt...
Her er noen råd om hvordan du skal få henne til å spise det selv om
...det hjelper litt på om det kommer peanøttsmør og syltetøy på, da glir halve skiven ned...Neste halve skive er mer problematisk! da må du dele den opp....brum brum...inn i garagen...
bruk da kreativiteten til å finne på ting som de forskjellige bitene kan stå for...
En for mamma, en for pappa, en for framtidig jobb-mann-barn...osv
Ettersom hun ikke vil utelate noen av tingene spiser hun opp alt(hun tar gjerne flere biter for fremtidig mann...bare for å sikre seg en)
Patetisk, ikke sant?! enkelt som å stjele godteri fra en unge!

jaja....sol og ski dag i dag...deilig...sliten som en hest!:)
Sol er bra

Lenge leve sola!(ja til global oppvarming?)

4 kommentarer:

Birthe sa...

Ja, du har virkelig funne nøkkelen til min mage Synøve... eg skal kontakte deg neste gang eg er sulten men mangler matlyst! vittig...

Marie sa...

hahahahahah! Det var morsomt! hehehehhehe hihihihihi!!!!

Ole Malvin sa...

Nei til globaloppvarming men ja til verdas undergang, sjølv om det er nokre ting eg framleis vil oppleve.

meg sa...

Ja til global oppverming. Utan den hadde det vore -19 grader celsius (254 grader Kelvin) her.