lørdag, mars 24, 2007

Har'n

Ja.. nå har vist jeg og blitt tatt... og det så det holder. (blitt tikket 3 eller 4 ganger)
Men det gir meg jo også anledning til å skrive litt flere enn bare 6 ting. Og det er jo greit..har gjort ganske masse sprøtt i mitt liv!


  1. Jeg kysset læreren min på kinnet da jeg gikk i 5. klasse (lurer på hva han må ha trodd om meg)
  2. Sveinungs tilbakemelding på hva slags inntrykk han hadde fått av meg i timen:" .....Litt fjern, men det er kanskje bare personligheten"
  3. Jeg og søstrene mine og en venn latet som om vi var fattige(kledde oss ut). Så gikk vi ned til motorveien og danset og sang (vi gikk helt rabiat!) ved veikanten for å tjene penger. (vi fikk en 50øring som ble borte)
  4. Jeg har spilt fiolin. gikk også i et orkester som jeg og en annen alltid skulka.
  5. I 2. klasse ville jeg bli rampete fordi jeg ville skryte til kusina mi(som skrøt av at hun alltid fikk masse brev med hjem og en haug med annmerkninger). Jeg tigget frøkna mi om å få en anmerkning. Den anmerkninga var den eneste jeg fikk hele det året!
  6. Jeg gikk på tur med farmora mi. på veien lå det en diger hestemøkk. "æsj" sa farmor. " I jesu navn forsvinn" sa jeg...
  7. Jeg har ikke likt potet siden jeg var så liten at mamma og pappa kunne døtta i meg alt mulig.("opp med garasjeporten...brum brum")
  8. Får alltid sauestirr når jeg spiser (sier Vilde)
  9. Jeg delte rom med lillesøsteren min helt til 9. kl. (irriterende. hun lå og sang i sengen og fortalte meg meningsløse ting bare for å irritere og siden hun viste at jeg ville sove) En typisk samtale på denne tiden av døgnet gikk da sånn: "hvis ikke du slutter så banker jeg deg"..."jaaaaa.kom og bak meg"....."MAAAAAAMMAAAAA...snufs hulk, synøve sbanker meg!" Stakkars synøve fikk da all kjeften!:(

ja det får vel holde

Vi har kommet videre i Norvegia...det er 203 som har sendt inn sanger. vi er en av 5 som er trukket ut som finalister.

Stem på oss fra den 10- 20 April

6 kommentarer:

Cecilie sa...

hehe. Du var nå eb skrue da du var mindre!
ja til partall! Eg lurer alltid på ka eg skal skrive etter at folk har skreve sånne ting..
Men en ting er sikkert, og det er det at barn er barn. Men bra du tar med Jesus når du møter hestemøkk òg!

Marie sa...

haha.. Du har gjort myye morsomt!

Ingvild sa...

Dette var morsomt! Kan tenke meg den kommentaren fra Sveinung var gøy:p

Birthe sa...

Å, det er så flott å finne nåke som er på lik linje med meg! KONGE

meg sa...

Å tene 50 øre på å lata som om ein er fattig er pinglete. Mykje betre å stilla seg utanfor Stortinget og gaula på Bæ Bæ Lille Lam.

(Vi tente 58 kroner på det.)

berreformeg sa...

Du he an.. les meir info på bloggen min!