torsdag, desember 25, 2008

Høydepunkt på julaften:

  • Tre nøtter til Askepott
  • Farmor ( den kuleste som eksisterer på denne jord) og Farfar  + mormor og morfar !
  • Lage lue til miriam... den ble sånn ca 20 meter for stor...uten å overdrive ;)! men resultatet ble ikke så værst... og hu sa hvertfall at hu likte den :)
  • Miriam sine tolkninger av julesanger  - Deilig er broren, Det lyser i stille grener ol.  Og hennes fanstastiske made - up - words  som herotisk... hu er helt vill og gal og jeg er veldig glad i henne!
  • Julegaveoppakning - sykt morsomt
  • Ta oppvasken etter middag sånn at mamma fikk hvile... :)
  • Lese "how to waste time at school" boka med ruben (tror det var like før vi døde av latter)
  • Mitt og miriam sitt Blåberry-show ( det endte med at alle besteforeldrene rømte rommet og jeg og miriam satt igjen og holdt på å dø av latter....(We will be back, moahaha))
Kort oppsummert... den beste julaften jeg kan huske!


3 kommentarer:

Runa sa...

20 METER for stor! Wowowow.

Tre nøtter er òg høgt på mi liste - den blir faktisk berre kjekkare og kjekkare!

Takk for olje! Håpar du likar boka og brukar den vel ;)

God jul, sola mi!

keknes sa...

Blodig... 20 meter e godt gjort frk. Eg synst den boka der hørdes kjent ut, men eg tvile på at eg har lest den. uansett so trureg at eg ska komma med ein oppfølgar til den. God Jul Synøve..

Synøve sa...

Kanskje det er det vi skal gjøre i norsktimene i 2009 ?! En oppfølger :)
Og så kan vi selge boka til inntekt for misjonsprosjektet... ville sikkert solgt som varmt hvetbrød.