tirsdag, desember 30, 2008

Jula 08/09



Her er det neste store innen musikk... Jeg presenterer for dere... The Blueberries!!!

    Her er noen ting som har skjedd denne jula som ellers ikke pleier å skje eller som er helt nyopplevd:
    • Jeg har vært litt forkjøla. ( har en mistanke om at det skyldes den heftige rangliga den siste måneden.) Jeg blir ellers så og si aldri syk. ( Selv om jeg smakte litt på følelsen en gang i høst og så tror jeg jeg var litt små syk en gang i 1. klasse)
    • Jeg har begynt å like marsipan... til en viss grad!
    • Jeg har strikket mitt første sokkepar
    • Jeg har prøvd ut skisenteret i myrkdalen. 2 ganger faktisk! Det er veldig godkjent!
    • Jeg har vært vitne til at besteforeldrene mine var oppe til 2-3 om natta!!!!
    • Jeg har for første gang feira jul uten storesøstra mi, Karina:(
    • Smakt bille :S (ikke å anbefale)


    Her er noen av oppfinnelsene som antagelig blir det store i år 2029:
    • Juletre som snurrer ... sånn at man slipper å  gå rundt selv
    • kontaktlinser med airbag. For å unngå øyeskader

    I timen i dag hadde vi om filosofi. Utrolig interessant! Hva er egentlig virkeligheten? Når noe  er virkelig for meg... er det kanskje ikke virkelig for deg. Dette er en skremmende, frustrerende, men samtideg en veldig spennende tanke.

    Lurer på hvordan din virkelighet er....!

Ingen kommentarer: