tirsdag, april 28, 2009

O du store glede

Jeg traff en mann i dag. Vi snakket sammen. Etter 5 minutter sa han at jeg hadde fått jobben på en av norges flotteste turhytter som ligger i Jotunheimen. Vi fortsatte å snakke. Vi gikk forbi fisketorget. Han fortalte meg at det var 300 stykker som hadde søkt på jobben, men siden han skulle til Bergen var det jeg som fikk intevju. Jeg tenkte dette var mer enn bare flaks. Akkurat slik som jeg tenkte da jeg kom inn på kongshaug dagen før skolestart. Og plutselig tenkte jeg.... wow... livet mitt er faktisk perfekt. Akkurat slik som det er i dag. Jeg trenger ikke bekymre meg for morgendagen. Det er en som passer på å fikse tingene. Kanskje det ikke går like fort som jeg håper på... men wow... det skjer. Og alltid de beste løsningene.

Og akkurat nå er jeg fornøyd, jeg har det bra! Jeg er i sluttfasen av mitt kongshaug liv og merker at det er flere og flere ting som kan strykes av listen og som aldri skal gjøres igjen. Som historietentamen!

Jeg jogger og kjenner at jeg nyter livet. Jeg kjenner svetten renne og liker det. Fuglene synger for meg hver morgen og skoledagen kommer aldri som et sjokk. Jeg sjokkerer den!

Life is good and so full of joy and happiness. You say you haven´t found your happiness?! you just have to look for it in the right ways and the right place. Be patience and you will find it! (sitat: Synøve;)

Lykkelege smil frå §

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fantastisk:) Gud fikse det vettu!

Mariapiakallevallevia sa...

JAAA:D Gud e go. og, ja, det er godt å starte dagen med en joggetur:P

Jorunn sa...

tenk at du fekk jobben! gratulere. Du kjem sikkert te å gjere dan so bra at dei har lyst å ha deg attende neste aor òg!