fredag, mai 01, 2009

Run, run, run!!


Man hører hele tida at man skal øke treningsmengden etterhvert som man kommer i bedre form. Da pleide jeg alltid å tenke...

"Jeg kan nå trene, men jeg tviler på at jeg noen ganger kommer i bedre form. Jeg kan ALDRI klare å løpe denne bakken raskere/ så mange armhevninger/ løpe så og så langt. Og jeg vil aldri komme der at jeg faktisk sitter inne og lengter etter en joggetur!"

Og nå sitter jeg her helt sjokka over meg selv. Jeg har bare jogga i 2 1/2 uke og jeg merker stor framgang. Det som jeg ble helt utslitt av for bare to uker siden går helt fint nå. Og de to siste dagene har jeg faktisk sittet inne og bare lengtet etter å jogge i lepsøymarka. Nå har jeg akkurat vært på en joggetur, og jeg kjenner dyp skuffelse over at jeg egentlig (...!!) ikke skal jogge før på mandag igjen!

En annen ting som er fryktelig spennende er NIKE+. Det er sånn joggeting som viser hvor mye du jogger, hvor fort og du kan se din egen framgang. Jeg har satt meg et mål på 20 joggeturer på 4 uker.. altså 5 i uka. Og jeg kjenner en tilfredstillende glede hver gang jeg kommer en søyle nærmere målet.

Jeg er fan av små gleder og mener det er noe av det som gjør livet verd å leve! Jeg er også veldig fan av Maria =)

3 kommentarer:

Runa sa...

Eg er òg fan av Maria! (og deg. Men det tørr eg ikkje skrive utanfor paranteset..;)
Supersjalu på din viljestyrke, Snø! Eg er ein stk potetsekk.

Likar det nye bakgrunnsbiletet, forresten. Showing off my two best features - my legs and Jorunn.

Synøve sa...

Jeg er fan av beina dine! (men det vet du vel, for det har jeg sagt så mange ganger!)
Jeg liker også det nye bilde... flaks!

Hvis du er en potetsekk er du hvertfall en veldig vakker en! Men jeg ville vel heller sammenlignet deg med en blomst! (og det tør jeg skrive utenfor parantesen!)
=)

Mariapiakallevallevia sa...

Eg e fan av DEG:D