fredag, juni 26, 2009

Ferie...

Hva er definisjonen av ferie? Jo, det er å gjøre noe man ikke pleier. Den neste uka har jeg virkelig lagt opp til å gjøre noe jeg ikke pleier.

Jeg har ikke internett
Jeg har ikke dataen
Jeg glemte mobilen hjemme (jeg bruker mobilen som klokke)

Det vil si at jeg blir helt uten forbinnelse til omverdenen. Tid finnes ikke og jeg skal være langt ut i hutteheita, nærmere bestemt Dimelsvik, i Rosendal. Nå er jeg på en liten øy utenfor Stord kalt Halsenøy, og skal feire Renate og Espen sitt fantastiske bryllup. Stemningen og forventningene sprenger taket og sola skinner.

Jeg kjenner ferien synke inn.

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Da blir sikkert superbra! Lukke te med jobbinga=)

Britt Linn sa...

wooooooow. Du lever jo akkurat som de i steinalderen jo! Er det gøy??