søndag, juli 05, 2009

Hopp hopp

Etter å ha grillet meg, seilt, jogget, gått fjelltur, vært med gode gamle venner og duppet i vannet  i en uke.. er det faktisk litt deilig å vende hjem. Her hjemme ventet macen, internett og mobil... pluss en haug med problemer som stor-pakking og GF. 

Det er litt villt at jeg bare har 6 dager igjen (hvorav 3 av de går med på GF) i denne flotte Bergen by. Det er på grensen til litt vemodig, men når jeg tenker på alt som ligger forann meg gleder jeg meg også. 

Det som er litt dumt er at det er så mange jeg ville besøkt og hengt masse med før jeg drar... og så er det så liten tid! Huffameg! *veldig dårlig samvittighet*

hmmm... det er vel sånn livet er :/

1 kommentar:

. sa...

GOD SOMMER SKJØNNINGEN!! håper du koser deg kjempe masse og at du har blitt kjempe brun.! det har ikkje eg:( hehe!

Klem!