søndag, juli 12, 2009

På egenhånd... meg og verden

Nå er neste stopp gjendebu...
Det blir spennende. Et nytt sted hvor jeg ikke kjenner en sjel. En lang reise til steder hvor jeg aldri før har satt min fot. Meg på egenhånd i den store verden. Litt distré, litt redusert rettningssans og en naturlig uflaks når det gjelder busser. En litt skremmende tanke (Spessielt siden jeg faktisk ikke kan miste en eneste buss hvis jeg vil fram!). Men jeg gleder meg veldig. Det blir bra tror jeg. Og veldig skummelt. Men jeg liker utfordringer. 

Men dere kan være veldig sikker på at den første natta der oppe, ligger jeg å savner dere alle sammen veldig masse, og angrer med hele meg på dette jeg har begitt meg ut på...
Våking, forbønn, faste og alt slikt, er lov for de som føler kallet.

Det er visst ikke meldt så veldig bra vær, hvertfall den første uka... men det gjør ingenting... for jeg har fått meg nye regnklær :D trallallalla -la -la...

God sommer alle sammen! ;D

(eller som Bender ville sagt det: " So long suckers!")

4 kommentarer:

Vegard Johan sa...

You'll be alright! Du får slå på facebook i kveld da hvis du trenger å snakke.
Me så twilight i går btw, var en god film, selv om det ikke skjedde so mykje.

Håper du får det fint der oppe!
Piz n løvv!

Ring meg når du står på en topp da!

Britt Linn sa...

Det kommer til å gå så utrolig superbra Synøbve!!! =D
I know it will;-)

Jorunn sa...

God sommar!!!!
Du kjem te å kose deg kjempemasse, da e eg sikker pao=)

Unknown sa...

Og så gikk altså ikke de livsviktige bussene når de skulle gå... Men med venting og tilpassingsevne så kom du jo fram til slutt : ) Selv om det ble mandag mårra blue før du var helt framme. Du er flink! -og mamma er stolt!
Ditt sosiale og vinnende vesen vil rydde vei i fjellheimen : ) Lykke til videre!