søndag, juni 14, 2009

The Noisettes

Jeg har for tiden fått et nytt yndlingsband. The Noisettes. Et indie rock band fra London. Hu som synger... stemmen hennes... moahh! 
(hu kunne foresten lett vært søstra til Niwa. Ligner drit mye).  

 Denne sangen er syykt fengende! 
Den hadde vært gøy å ha på en eksamen den! Hadde jo tatt helt av!

Ellers syns jeg også at denne sangen er helt sinnsykt kul ( det er helt crappy lyd på denne versionen her da). Jeg klarer ikke å la være å smile når jeg hører sangen. Den er så full av energi... Hu  Shingai Shoniwa som synger, har helt vill stemme! Konge!

Jeg stemmer for gøy musikk!
jaaa :D

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Oj, ho ligna jo skikkelig på Niwa! Morsomt:)

MJosephine sa...

konge stemme:)
(ja d gjekk gått på muntlig:) )

NYD sommarferien:)
Kæ du ska neste år foresten?