søndag, juni 14, 2009

Nå er det SommerFerie!

( The Anne-Berit Move)
Foreløpig savner jeg ikke denne gjengen... sorry ass.... det er litt for deilig å være ferdig og kvitt dere:P
Men tro meg... Det kommer! ;)

Jeg og Maria har blitt spreke. (Syns vi hvertfall selv:). Siden påske har vi jogga 5 ganger i uka, i lepsøymarka. Vi har vært veldig fornøyd med at vi har klart å gjennomføre det helt frem til sommeren.
(bildene er tatt av gymlærer Øyvind Vedvik ;)
Nå har tiden kommet da vi må fortsette hver for oss. Dette har jeg grugledet meg til. På en måte blir det vanskelig å komme seg ut hver dag når det ikke er noen som står å venter på en. Men på den annen side blir det kjekt å få prøvd ut viljestyrken sin. Hvor masse klarer jeg å presse meg selv, når det ikke er noen som puster meg i nakken eller sier " kom igjen, bare opp denne bakken nå!"
I dag testet jeg det ut. Og det gikk bra. Jeg jogget faktisk lenger enn jeg noen gang har jogget. Jeg jogget fra Bønes til byen... 7. 60 km!!!! Og det var ikke så tungt. Det er faktiskt sykt mye lettere å jogge på grus/ asfalt enn i terreng. Jeg pleier jo å jogge 2,5 km å være helt pompa etterpå.

Ellers er det en helt fantastisk, befriende følelse å ha ferie! Jeg er syke meg ut ferdig med Videregående! Jeg er ferdig med skole! 








Deilig!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Du saknar altså joggeskorne dine meir enn du saknar oss?

Synøve sa...

Jezz :P Jeg så dere jo i går! I hodet mitt er dette bare en ferie fram til GF. Kanskje det vil gå opp for meg da?!Men jeg lover dere at når høsten kommer vil jeg savne hver og en av dere syyyykt masse!

(De joggeskoene var vel litt et symbol på dere og kongshaug og alt som godt er.)

Vibeke sa...

Eg saknar alle drittmasse allerede.

Britt Linn sa...

Eg bryr meg ikke om at du ikke savner meg, for eg savner DEG!

Så HAHA! (?)

Synøve sa...

Jeg er glad i deg :P

Så HAHA :D