fredag, august 07, 2009

En vakker dag

Da jeg var ferdig på jobb i dag, tok meg og mine kollegaer, Marthe og Øyvind, og blåste opp flytemadrasser og satte ut i det iskalde vannet. Jeg og Marthe på en oransje en og Øyvind på en grønn. Vi skulle over på den andre siden. Der sandynene ligger fristene. Så med sola i øynene padlet vi med freesbie-årene over. Vi kastet freesbie. Så lagde vi sandslott som var over en meter i diameter. Eller ... det var som en borg, så i midten var det et hull som var omkranset av sandvegger. Rundt var en noe tilfeldig vollgrav. Det ble til "Dart" i freesbie version. Vollgraven gav 1 poeng, muren gav 2. poeng og klarte man å kaste freesbien i midten fikk man 3 poeng. Øyvind vant alle gangene... men bare akkurat. Og jeg og Marthe tok det igjen da vi kom tilbake på fastlandet og lå på ulltepper og solte oss og spilte kort. Jeg lærte et veldig kjekt spill som kalles 5 kamp. En blanding mellom "mattis" og "Amerikaner".

Skulle ønske det var litt flere av disse deilig sommerdagene. Da hadde jeg gladlig blitt her noen uker til!

Ingen kommentarer: