mandag, november 22, 2010

Oppsummering

Nå har jeg vært i den Dominikanske Republikk i snart 3 månder... og det merkes!
  1. Jeg kan gå over veien uten å bli stående i et kvaarter å vente på at det skal bli klart
  2. Jeg syns det er helt ok å drikke lunka vann
  3. Jeg er ikke nødt til å spise en banan eller et eple eller noe som tar vekk salt smaken etter at jeg har sufa og slukt mengder med veldig salt atlanterhavs-vann! namnam :)
  4. Jeg har lært meg og ta den lokale bussen.
  5. Jeg har spist opp en hel boks med Omga3-kapsler. (mp3-kapsler=P)
  6. Motofolket som pleier å sitte utenfor hummingbird og på hjørnet, har sluttet å spørre meg om jeg vil ha "moto".
  7. JEg har også blitt så lei alt bråket, og folka som roper etter en og og de 100 andremotofolkene som maser bare man viser seg i gata, at jeg er blitt skremmende flink til å overse folk.
  8. Jeg er lei av brødskive med filadelfia og tomat.
  9. Jeg er ferdig med alle eksamner! :D
  10. Jeg har fått surfebrettet mitt
  11. JEg har blitt lokalkjent og kjent med mange nye mennesker.
  12. Jeg har satt baggen klar til pakking.
  13. Vi har hatt diverse avsluttninger
  14. folk har begynt å reise hjem
  15. JEg gleder meg til norsk vinter og jul!

Ingen kommentarer: