onsdag, november 10, 2010

Vinter


Vinter er kaldt! Om natten våkner jeg av hosteannfall, skrur av vifta i taket og trekker det tynne lakenet helt over hode for å prøve å få det litt varmere.
I dag tok jeg på meg shorts og t-skjorte og jakke og sokker og sko... og enda frøs jeg! Og mens jeg gikk rundt med alle disse klærne, så jeg en turist på stranden som sprada rundt i bare bikini i den sure vinden og det piskende regnet...


Og jeg tenker:
hmm... er jeg veldig aklimatisert, eller var det bare en fullstendig loco turist???

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg merker at shorts og t-skjorte ikke faller under kategorien "masse klær" i boka mi.

Synøve sa...

hehe... sant at shorts ikke er masse klær.

Men det har tidligere vært aaalt for varmt å i det hele tatt tenke på å ta på seg t-skjorte... og nå har jeg på meg jakke og!! Og sokker og sko er det nå så skjeldent jeg går merd at... ja. Jeg husker ikke forrige gang!

Passer lett inn i min katogori for "Maaasse klær"!! ;)

Benedikte sa...

Til sammenligning har jeg på meg strømpebukse, langbukse, ullsokker, tykk ullgenser, dunjakke, sjal, lue , votter og vintersko når jeg går til skolen - og da fryser jeg nesten ikke. Må bare beregne god nok tid når jeg skal avgårde... Men du har vel glemt helt hva alt sånnt er for noe : ) Tenkte det kunne være lurt å repetere litt før du skal hjem. Minnes at du kom hjem fra Brasil og gikk i snøen med sandaler....

Britt Linn sa...

fullstendig loco turist!

:)