onsdag, juli 29, 2009

Bilder fra Gokk


Dette er et morsomt fenomen syns jeg. Dette er på en fjelltopp... og alikavell liger det store steiner spredt rundt omkring. Min teori er at det har vært meteor-regn her :D
-

Hvis dere tror dette er en sti hadde dere også gått dere vill! Sånne "stier" er det overalt... men de ender som regel ikke noe sted... tro meg!



Sånn ser jeg ut når jeg har gått meg vill i jotunheimen i litt for mange timer :S

Telefonsamtale hører til når man er på en fjelltopp... må jo utnytte dekningen ;)

Fint reinsdyr... som var litt skummelt nærme

Fugleggene jeg fant rett ved stien


Bålkos på Gjendebu :)

Dette er på toppen av Gjendetunga. Toppen jeg i skrivende stund har besteget 8 ganger på ca 2 uker. Steinsamlingen midt på bildet er min kjære deknings-varde...  på høyresiden av denne haugen sitter jeg som regel å snakker i telefonen. Det er bare akkurat der at jeg får inn dekning nok til å snakke ;) Ganske fin utsikt også. 
... eller hva?

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Fantastisk fint!!!

Tenk fø ein sommarjobb du har hatt!
Dan har jo berre passa heilt supert te deg=)

MJosephine sa...

gal fint!!

Vibeke sa...

Vakkart!