onsdag, juli 22, 2009

lang dag...

I dag sto jeg opp i 7 tida... jeg jobbet fram til halv tolv. Fra tolv til kl. 7 om kvelden gikk jeg å loka oppå bukkelegre. Den 4 timers turen tok plutselig 7 timer... ikke greit å gå seg vill i jotunheimen. Jeg gikk rett på jobb og jobba til 11.

Ikke rart dagene går fort her oppe!

Det kommer bilder fra turen når det tråløse nette kommer opp og jeg kan bruke dataen min :P Da skal dere få se reinsdyret jeg traff, de søte sommerfuglene som det krydde av, et fuglereir med egg i som jeg fant og meg som snakker i mobilen... mens jeg knyter sko....

Bare vent å se!

5 kommentarer:

Jorunn sa...

Idyll!

Mariapiakallevallevia sa...

Det høres så deilig ut med en sånn jobb der du bor på fjellet. Vi må finne en gang når både du og jeg har dekning/tid. Jeg er på jobb hverdager fra åtte til tre/fire, og noen dager på pizza inn. Nå vet du når du kan gå på "dekningtur":) miss yah.

Synøve sa...

passer jo dårlig... jeg er som regel bare på fjellet mellom 12 og 4 fordi jeg jobber morgen og kveld :/
Men får nå se hva vi får til :)

Unknown sa...

Ikke bare går tiden fort, men det er jo mye spennende som skjer også. Du nevnte noe om steinras og leteaksjon og nå hørte vi på nyhetene at 8 lettkledde turister fra Nederland måtte hentes ned fra Besseggen i natt. Har du hørt noe om det?

Gleder meg til bilder : )

Synøve sa...

ja hørte det... da var jeg glad for at jeg var kommet meg ned :D