torsdag, juli 16, 2009

Shiiiiiit!

I morgen skal jeg ha frokost 1 for første gang... Får de som ikke skjønner hva det betyr (jahh... skal vi se... det var vel sånn ca alle!), så innebærer det at jeg må stå opp kl. 6 i mårra og lage frokost for hele folket. Jeg skal lage grøt, jeg skal lage egg jeg skal dekke på og sørge for at alt er klart til halv 8... Ansvaret hviler tungt på mine skuldre og det er ingen der til å hjelpe meg. Shiiit! Klyp meg i armen... Hvordan skal dette gå?!


1. forslag til svar på det spørsmålet:
 Egga kommer til å bli hardkokt, grøten svidd, vannet til termosene kommer ikke til å koke, maten kommer jeg til å miste i gulvet

2. Forslag til svar på det spørsmålet:
.... 

7 kommentarer:

Vegard Johan sa...

noen liker vel egga hardkokte?
Grøt er ikje digg om morran, og hvis du ikje får kokt vannet kan de varme det opp selv. Så om maten går på golvet, da er det bare å starte matkrig, det er alltid kjekt:)

Synøve sa...

Hehe.. jeg må si du begynner å få teken på det å se lyset i enden av mine svarte tunneler! Du er jo snart en ferdigutdannet søppelmann!

Unknown sa...

I skrivende stund er det 2 min før dørene til matsalen åpner. De som kommer inn da blir nok møtt med deilige nykokte egg, grøt som er like god som den mamma lager og en herlig anrettet frokostbuffet : ) !!
Og Synøve kan skue ut over det hele gjennom vinduet i kjøkkendøren og tenke med seg selv; Well done!
Ha en fin dag!

Vibeke sa...

Kordan gjekk d med deg? Eg syns du e flink no matter what! :D

Synøve sa...

Jeg klarte det veldig bra. Selv om hu som skulle komme litt før frokost og hjelpe meg med det siste forsov seg. Det eneste var at jeg hadde tatt alt for lite gryn i grøten. Jeg var så redd for at den skulle bli for tykk, for da blir ikke kokken blid. Men hu andre hjalp meg... så da ble den perfekt :)

Vibeke sa...

Så bra:)

Britt Linn sa...

Synøve gjøre så mange feil??
...morsomt... will not happen;-)
Savner deg kjære X :)